יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

רסיסים

היום בבוקר כשיצאתי לסידורים, לא צפיתי לגדולות ונצורות בגזרת הצילום.
מזג האוויר מעאפן כבר כמה ימים, אפור ורטוב. הגשם הוא זרזיפי, בקושי נראה, בקושי מורגש, וכל הזמן שם.
צימו גרס כי בשם היעילות היה כדאי לרכז את כל זרזופי השבוע לחמש דקות של גשם נורמלי, ולסגור עניין.
אבל זרקתי את המצלמה לתיק בכל מקרה, כי בלי מצלמה אי אפשר לצלם, והרי אמרתי שאני רוצה לצלם.
וטוב שכך.

שלהי הסתיו עכשיו, רגע לפני שהחורף המבאס והחשוך משתלט. השלכת כאן אמנם פחות צבעונית ומרהיבה מזו שאפשר למצוא בחלקים אחרים של העולם, אבל היא עדיין יפה. 
בשכונה שלנו, שהיא פרחונית עד מאוד, הפרחים האחרונים כבר מתכרכמים. ורסס הטיפות הזערוריות, הופך מקרוב את הכל לקסום.

בהערת אגב, הסיבה שיצא ויש כל כך הרבה תמונות של צמחים בבלוג היא לא כי אני חובבת טבע גדולה. אני לא יודעת כלום על צמחים.
זה רק שתמיד כשמסתכלים קרוב, מגלים משהו שלא ציפית לראות. ואז מסתכלים עוד יותר קרוב, ורואים משהו עוד יותר שונה ומוזר.
ואז מסתכלים ממש ממש קרוב, ורואים חיפּוּשית.
אחרי שאני לוקחת צעד אחורה וחוזרת לעולם במימדים שלי, אני מרגישה כאילו התעוררתי מחלום.
קורי עכביש על רוזמרין


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה